Nieuwe blauwe tee op hole 2

Van maandag 30 juni t/m vrijdag 3 juli wordt op hole 2 een blauwe afslagplaats gerealiseerd tussen wit/geel en rood. De blauwe afslagplaatsen zijn zeer in trek. Niet alleen bij getalenteerde dames of heren die nog niet van rood durven te spelen maar ook bij wedstrijden wordt regelmatig van “blauw” afgeslagen.

Daarnaast zullen we ook bij hole 6 een verbetering doorvoeren. De belasting voor de geel/blauwe afslag is hoog. Regelmatig is de grasmat bezaaid met plaggen als gevolg van het gebruik van wedges door de korte afstand van de hole. Wij verlengen deze afslagplaats nu naar achteren. Dat levert meer kwaliteit op en voor wie van geel slaat volgend jaar ook een paar meters meer.

De schets van hole 2 van onze baanarchitect Michiel van der Vaart in de afbeelding hieronder.